یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ |۹ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 13, 2024
فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص)

حوزه/ سردار «حسن‌زاده» گفت: سردار شهید عباس نیلفروشان تبحر زیادی در مسائل نظامی داشت و از فرماندهان تأثیرگذار جبهه مقاومت بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، سردار سرتیپ «حسن حسن‌زاده» فرمانده حضرت محمد رسول الله (ص) سپاه تهران بزرگ صبح امروز (یکشنبه) در گردهمایی فرماندهان و مسئولان سازمان بسیج شهرداری تهران (عهدیاران ۵) با گرامیداشت یاد شهدا به‌ویژه سردار «عباس نیلفروشان»، اظهار داشت: از جمله ویژگی‌های شهید نیلفروشان اخلاص و صمیمت ایشان بود؛ این شهید والامقام از کمتر کسانی بود که در مواجهه با مردم و مسئولان، بسیار صمیمی برخورد می‌کرد.

سردار حسن‌زاده ادامه داد: سردار نیلفروشان تبحر زیادی در مسائل نظامی داشت و یکی از فرماندهان تأثیرگذار در دفاع مقدس و جبهه مقاومت بود.

وی با بیان اینکه پس از اعزام سردار نیلفروشان به لبنان و زمانی که برای آخرین بار به تهران آمد با ایشان چندین دیدار داشتم، گفت: آخرین بار وقتی جزئیاتی از لبنان و سوریه بیان کرد، به ایشان گفتم این موارد نشان می‌دهد که به شهادت نزدیک می‌شوید.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) افزود: به حاج عباس گفتم که شما زودتر از «ابوباقر» (سردار فلاح‌زاده) شهید خواهید شد و ایشان هم انگشتری به من هدیه داد.

سردار حسن‌زاده با بیان اینکه هر آنچه که داریم به برکت رهبری شجاع، با صلابت و با درایت است، خاطرنشان کرد: این درایت و شجاعت در «جمعه نصر» به رخ جهانیان کشیده شد.

فرمانده سپاه تهران بزرگ با اشاره به رونمایی از سند راهبردی بسیج شهرداری تهران گفت: این سند برگرفته از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمایشات ایشان در خصوص گام دوم انقلاب است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha